my sponsor

25 Mac 2011

Opera Vs Firefox

Sememangya kalau korang kenal aku, aku adalah seorang pengguna web browser opera yang tegar, walaubagaimana pun aku ada install juga firefox sebagai back up, baru2 ni aku telah update firefox aku ke version 4.0 tapi alangkah terkejutnya aku, kerana aku dah tak dapat bezakan lagi browser opera dengan firefox aku, kecuali logo musang dengan O tue, ni nak kira tiru ke rebadging ni, hahaha


Browser Opera 11.01 yang aku selalu guna


Browser Firefox 4.0 yang aku baru update

Walau macam manapun aku akan tetap guna opera kerana opera mempunyai opera turbo, mouse gesture dan banyak lagi yang tak ada pada firefox, kalau nak rasa macam mana guna opera download di sini
Tapi kalau anda yang jenis tidak boleh menerima perubahan dan suka menggunakan musang merah, anda boleh download di sini 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan