my sponsor

05 September 2010

Jangan Kentut Depan GAY!!!

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai 
aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. 
Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. 
Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam 
minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut. Wartawan itu dipasang dengan 
microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay 
tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas 
bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. 
Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan 
itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka."Hai...sorang ke bro", tiba-tiba 
wartawan itu disapa."A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", 
kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu. Tiba-tiba 
wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja. "Muzik tengah 
kuat ni bolehlah aku kentut ni",bisik hati wartawan itu.Wartawan itu pun 
melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak 
itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses 
pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah didengari oleh gay-gay yg 
berhampiran dengan wartawan itu. "Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar 
salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu."A'ah lah... kat depan 
kita ada dara", ujar yang lain pula.Semua gay di situ telah pergi mendapatkan 
wartawan itu.Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yangketara.
"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu."Kalau dah tak dara kenapa kentut. 
Kuat lak tu. Sempittuu...", ujar salah seorang gay itu. Tergamam wartawan itu. 
Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. 
Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan 
dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya. 
 
Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY.AWAS!!
hehehehehe 

1 ulasan:

  1. huh ? kena noda da tak ley kentot ? tol ke nie ???

    BalasPadam